Wednesday, November 01, 2006

The 1st Blog for Little Lesley


我終於"的"起心肝為Lesley寫blog, 唔多唔少都係見到Karen媽媽"整"咗個好有分享價值嘅blog比殷喬, 我都好希望幫鈞莛留下回憶。

呢幅相係我哋第一張全家幅 嚟架,喺浸會醫院產房到拍嘅。其實當時我好感動架,不過老公唔盡我咸....回想返打完麻醉針嗰一下,天旋地轉、"標"晒汗、又想嘔。我同自己講我唔想死呀!我個女點算呀!好彩我哋母女平安,Lesley仲非常活潑可愛呢! :)

1 Comments:

Blogger Mother said...

Florence 媽媽,非常高興見到你個Blog面世!

就算我們見面不多,以後都可以在我們的Blog內互通Lesley & 殷喬的近況!

不過,寫Blog真的要很有恆心,希望我們都可以持之以恆。我準備將我個Blog在殷喬小學一年班生日時送給她,希望她到時看得懂,亦體會到媽媽對她的愛......

6:37 PM  

Post a Comment

<< Home